سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خدا و دورترینشان درمنزلت نزد او، پیشوای ستمکار است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :1
کل بازدید :19714
تعداد کل یاداشته ها : 14
103/2/30
3:49 ع

اندر میان جمع چه جان است آن یکی                                          یک جان نخوانمش که جهان است آن یکی

سوگند می خورم به جمال و کمال او                                           کز چشم خویش هم پنهان است آن یکی

بر فرق خاک آب روان کرد عشق او                                             در باغ عشق سرو روان است آن یکی

جمله شکوفه اند اگر میوه است او                                             جمله قراضه اند چو کان است آن یکی

دل موج می زند ز صفاتش ولی خموش                                       زیرا فزون ز شرح و بیان است آن یکی

روزی که او بزاد زمین و زمان نبود                                                بالاتر از زمین و زمان است آن یکی

قفلی است بر دهان من از رشک عاشقان                                  تا من نگویم این که فلان است آن یکی

هر دم که کنج چشمم بر روی او فتد                                          گویم که ای خدای چه سان است آن یکی

گر چشم درد نیست تو را چشم باز کن                                        زیرا چو آفتاب عیان است آن یکی

پیشش تو سجده می کن تا پادشا شوی                                     زیرا که پادشاه نشان است آن یکی

گر صد هزار خلق تو را رهزند که نیست                                       اندر گمان مباش که آن است آن یکی

گفتم به شمس مفخر تبریز بنگرش                                             گفتا عجب مدار چنان است آن یکی


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ شب آرزوهاست آرزو میکنم به تمام آرزوهایت برسی اگه تو این شب دلت شکست یادی از ما هم بکن
+ ای دوست خریدار وفایت هستم شرمنده این لطف وصفایت هستم آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است یادآر که محتاج دعایت هستم
+ در این دنیای دَرَندَشت<br>هر چیزی به نحوی بالاخره زندگی می‌کند.<br>باران که بیاید<br>بید هم دشمنی‌های خود را با اَرّه<br>فراموش خواهد کرد.


+ بخدا گفتم: بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... .<br>خدا خندید و گفت: بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ...


+ تو اسمون همیشه از یک ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره ،پس هر وقت اسمون دلت ابری بود ....با دنیا نجنگ فقط تا می توانی اوج بگیر.....


+ زندگی ساعت تفریحی نیست که فقط با بازییا با خوردن آجیل و خوراکبگذرانیم آن راهیچ می دانی آیاساعت بعد چه درسی داریم؟ زنگ اول دینی آخرین زنگ حساب!


+ __________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~<br>~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._<br>_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._<br>بوی باران, بوی سبزه, بوی خاک<br>شاخه های شسته, باران خورده, پاک<br>آسمان آبی و ابر سپید<br>برگ های سبز بید<br>عطر نرگس,رقص باد<br>نغمه شوق پرستوهای شاد<br>نرم نرمک می رسد اینک بهار<br>خوش به حال روزگار<br>~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._<br>_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._


+ شیشه ی چشم دلم مرطوب است<br>و کمی آن سو تر<br>دل دریایی تو مواج است<br>و زمین منتظر باران است<br>و من اینک دل پر موج تو را می خواهم<br>که بریزد بر من<br>با کمی حرف و سخن<br>با کمی صوت و صدا<br>و به اندازه ی یک آینه<br>صورت ماه تو را می خواهم<br>و نگاهی که از حادثه شوق پر است<br>و درخشیدن تو<br>بی واسطه در چشم ترم<br>و دگر هیچ به جز مهر خدا ...<br>چه خبر از باران ؟ ؟ ؟
+ دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست<br>تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست<br>قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو<br>گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست<br>آسمانی ! تو در آن گستره خورشیدی کن<br>من همین قدر که گرم است زمینم کافی ست<br>من همین قدر که با حال و هوایت گهگاه<br>برگی از باغچه ی شعر بچینم کافی ست<br>فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز<br>که همین شوق مرا، خوب ترینم ! کافی ست ...
+ چه خبر از باران؟<br>شیشه ی چشم دلم مرطوب است<br>و کمی آن سو تر<br>دل دریایی تو مواج است<br>و زمین منتظر باران است<br>و من اینک دل پر موج تو را می خواهم<br>که بریزد بر من<br>با کمی حرف و سخن<br>با کمی صوت و صدا<br>و به اندازه ی یک اینه<br>صورت ماه تو را می خواهم<br>و نگاهی که از حادثه شوق پر است<br>و درخشیدن تو<br>بی واسطه در چشم ترم<br>و دگر هیچ به جز مهر خدا<br>چه خبر از باران ؟ ؟ ؟